Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2009

και οι σκέψεις μας, σαν υπόσχεση, προχωρούν μαζί




-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
--------------------------------------
------------------
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
...συναντιούνται και συνεχίζουν
ο καθένας τον δρόμο του
ανεβαίνουν κατεβαίνουν
μπαίνουν βγαίνουν
υπόσχονται...


εκεί που κατευθύνεσαι
εκεί θα φτάσεις



σε ποιο δωμάτιο μπορώ να κλειδώσω τον εγωισμό μου και να έρθω πλάι σου;
Και συ, πλάι μου



μόνο όταν η κατεύθυνσή μας είναι η ίδια;




πόση αγάπη χρειάζεται, ξέρεις;







εγώ ξέρω;









θα συνεχίσω








και συ θα συνεχίσεις






με την ψευδαίσθηση πως αν γυρίσεις να κοιτάξεις πλάι σου
θα είμαι εδώ...












είσαι εδώ;



5 σχόλια:

Shades είπε...

πάντα θα είμαι εδώ

b|a|s|n\i/a είπε...

πάντα θα είναι εκεί που θες να είναι για να είσαι.

Artanis είπε...

Μόνη μας πατρίδα τα ονειρά μας, έτσι δεν λέει;
Σε φιλώ, υπομονή...

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

είμαι..σαν χαραγμένη μουτζούρα ..σε ξεχαρβαλωμένο παγκάκι..

Kelevra είπε...

Νομιζω οτι δεν θα σταματήσω ποτέ(όσο κι αν αλλάζω) να γοητεύομαι από την αμεσότητα και την ομορφιά του λόγου σου.

Να είσαι καλά.