Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2009

Kατά βάθος είμαι καλά



Μια φλόγα κάτω απ' τα φώτα της πόλης
Ρίχνει σπίθες σε κάθε παράθυρο

Αναμονή σ' ένα σπίτι ν' ακουστεί ένας ήχος
Το κουδούνι να χτυπήσει
Αγκαλιές και γέλια να γεμίσει ο χώρος και ο χρόνος

Πώς γίνεται να μη μένει τίποτα μετά την παράδοση της απουσίας
Σε μια πόρτα ανοιχτή
Παρούσα μέχρι στιγμής η ανυπαρξία
Φιλενάδα της μοναξιάς
Αυτής που "νιώθεται" όταν ξέρεις πως κάποιος θα έρθει
Όμως ακόμα να φανεί

Κι έτσι μου' ρχεται να μην ανοίξω σε κανέναν
Ούτε στα γέλια ούτε στις αγκαλιές

Έτσι μου' ρχεται να πάω να κρυφτώ κάτω απ' τα σκεπάσματα
Και να πεθάνω ήσυχη

Πέτρωσε η ψυχή
Ούτε καν πονάω πια


Θα έλεγε κανείς πως παραδόθηκα
Στον χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να πατήσω στα πόδια μου
Και τώρα τα βήματα δεν ξέρω τι να τα κάνω.
----------------------------------------------

14 σχόλια:

ceralex είπε...

Έργο του Antoni Pixot

http://www.salvador-dali.org/museus/figueres/es_pitxot.html

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

άστα να σε προσπεράσουν..και γέλα με τη σκια τους και αυτά που σε περιμένουν..

Κ.Υ.Π WALKING είπε...

Ελπίζω να έχεις πάντα σοβαρούς και χαρούμενους λόγους για το άνοιγμα της πόρτας. Κάπου έχω αφήσει και το λοστό.
Θα το θυμηθώ.

patsiouri είπε...

...και μόλις ήρθα από τη Φριντούλα...γιατί ρε κορίτσια?????

Side21 είπε...

Την πόρτα άνοιξε ...
Νά 'μπει άνεμος αισιοδοξίας ...
Την καρδιά σου άνοιξε ...
Στην αγάπη όλου του κόσμου ...
Κοίταξε καλά ... σε ψάχνει !!!
Μια ζεστή καλησπέρα ...

Artanis είπε...

Γεια σου ceralex μου!!!
Υπέροχο το κείμενο, καταπληκτικό το έργο της φωτό...
Μου έλειψες....

Trellos Tou Xoriou είπε...

Ενα γυμνό ξαπλωμένο ανάσκελα μεσα στο σωρό απο πέτρες γυναικείο κορμί , γεματο αισθησιασμό παρ όλη την φύση της πέτρας , το δικό μου τρελό ματι αυτό είδε και χάρηκε περισσότερο στην ανάρτησή σου.

Roadartist είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ZOu39fGzT-8&feature=related

Aντώνης είπε...

Τοκ τοκ ο ήχος. Χτύπησα την πόρτα, δε χτύπησα το κουδούνι για να μη σε ξυπνήσω. Κάπου έχασα βήματα κι εγώ. Μάλλον εδώ έχουν παραπέσει κατά πως βλέπω. :)

Φαιδρα Φις είπε...

μου δίνεις τα βήματα-που δεν έχω-
επειδή ξέρω τι να τα κάνω?

exoaptonkyklo είπε...

Κουραγιο και θα βρουν το δρομο τους τα βηματα.Ο χρονος τους εδωσε αξια.
Τα σεβη μου.

Artanis είπε...

Kalo Pasxa Ceralex mou, kala na pernas...Se filw...

Side21 είπε...

Θερμές ευχές για μια …
ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ !!!
με χαρά, υγεία, αγάπη κι ανθρωπιά …

Κυριάκος Σάμιος είπε...

...ο ψιθυρος.. ο ηχος... η φωνή.. ο θόρυβος.. ο κρότος .. ο κρότος της σιωπής...και ύστερα το γρίλυσμα της μισάνοιχτης πόρτας δίνει χώρο στην ηλιαχτίδα να λάμψει ..χαμόγελο.. κι ελπίδα ..η επόμενη στιγμή αλλιώτικη διαφορετική πνιγμένη στο αγνωστο..