Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2009

Μάλλον μέσα στη νύχτα...




Πώς γίνεται να επιστρέφεις έτσι απρόσκλητος μέσα στη νύχτα.

Μάλλον θα σου' λειψα.

Κάπου θα στέκεσαι τώρα.

Θ' ανάβεις το σπίρτο για το τσιγάρο σου και

στη μηδαμινή στιγμή της κάφτρας που φουντώνει, θα βρίσκεσαι εδώ.


Έτσι και γω.

Ξυπνάω μες τη νύχτα.

Ανάβω τσιγάρο μ' έναν ξεχασμένο αναπτήρα σου και σε υποδέχομαι αναγκαστικά.

Πώς γίνεται από μακριά να με παιδεύεις ακόμα άγρια μεσάνυχτα.

Πώς γίνεται από κοντά αιθέρια σκέψη να με αγγίζεις σαν φάντασμα.

Φαντασμαγορική η απουσία σου δίνει το παρόν σε μια ευσυγκίνητη αλληγορία.

Είσαι εδώ και κει.

Όπως πάντα...

Είσαι παντού και πουθενά.

Όπως τώρα...


Είχα καιρό να γράψω για σένα.

Είχες καιρό να με σκεφτείς.

Ένα σώμα βουλιάζει στον καναπέ σου.

Το τσιγάρο μια μονοκόμματη στάχτη αρνείται να σου λερώσει το παντελόνι.

Η σκέψη σου εδώ.

Στο παίρνω απ' τα δάχτυλα να στο σβήσω εγώ.

Λίγο πριν φτάσει το χέρι μου στο τασάκι η στάχτη πέφτει και σκορπίζεται κάτω.

Ξυπνάς απ' τη σκέψη σου.

Κουνάς το κεφάλι σαν να θες να τη σβήσεις.

Μη φύγεις ακόμα...


Δωσ' μου το χέρι σου.

Ν' αποκοιμηθώ κρατώντας το απόψε.

Σε λίγες ώρες ξημερώνει.


Θα προλάβεις να είσαι εκεί που θέλεις να είσαι.

Θα προλάβω να πω πως όνειρο ήτανε.

8 σχόλια:

island είπε...

Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο. Δεν θέλω να πω τίποτα άλλο και το χαλάσω. Με άγγιξες βαθιά. Ακόμα και από τόσο μακριά.

karaflokotsifas είπε...

Αγαπω τον τρόπο που γράφεις...στο εχω πει ξανα....Είμαι κι εγω εδω...μετα απο τοσο καιρο...ηρθα γιατί ετσι νοιώθω...ετσι μου αρεσει...δεν θα ξαναφύγω ποτε
Οχι ετσι τουλάχιστον

Πολλα κοτσυφοφιλιά

τσίου και πάλι τσίου!!!

Side21 είπε...

Καμμιά φορά συμβαίνει
η απουσία νά 'να εδώ
κι η παρουσία να ταξιδεύει ...
Το μόνο σίγουρο είναι πως ...
"Η πληρότητα είναι λέξη ...
Πληθυντικού αριθμού !!! "

island είπε...

@Side21

Μπορώ να κάνω ποστ το σχόλιό σας αγαπητέ;

Artanis είπε...

Ceralex mou, filia polla apo NZ...

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas είπε...

Πολύ όμορφο. Μετρώντας πολλές φορές τις απουσίες, μετράμε και τη ζωή μας. Μέρα καλή

Trellos_tou_xoriou είπε...

Eνα Mισό που ακόμα ... σπάζει . Θλίψη

Artanis είπε...

Kalo mhna Ceralex...Filia apo NZ...