Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2008

Aπό το + στο x Κι από το x στο +








+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Yφαίνοντας διαβάσεις
Η μοίρα διευκόλυνε τον δρόμο μου.
Μου πε… «Ακόμα κι αν δεν ξέρεις που πηγαίνεις, πάντα θα υπάρχει ένα μικρό κομμάτι γης που θα μπορέσεις να περάσεις λίγο πιο εύκολα, από τη μια μεριά στην άλλη…»
Στα σταυροδρόμια του μυαλού, ευχήθηκα να αγναντέψω από ψηλά τις τέσσερις πορείες. Κι απόρησα πόσες φορές αυτοί που σταύρωνα και ψήφιζα για γνώριμους συμμάχους μου, στις μοίρες που μου στρέψανε κατεύθυνση, ένα μεγάλο Χ στο τέλος έβαλα.
Μα οι τέσσερις γραμμές, όπως κι αν ήτανε, ήταν εκεί…

Στο κέντρο τώρα βρίσκομαι και περιστρέφομαι.
Πάντα ένας κύκλος αγκαλιάζει τις στιγμές μου.
Εγώ, που ήμουν πριν εκεί .
Κι εκεί που ήμουν πριν εγώ.
Ζαλίστηκα…
Το ένστικτο διαλέγει πάντα έναν δρόμο.
Κι ο δρόμος πορεία γίνεται για να μου αποκαλύψει αν το λάθος και το σωστό μπορεί να συνυπάρξει.
Και πως συμβαίνει πάντοτε, να συνυπάρχει…
Πως γίνεται πάντα μα πάντα αυτό που απέρριψα ενστικτωδώς να απλώνεται εμπρός μου, χαρίζοντάς μου άλλη μια ευκαιρία, το Χ να το μεταμορφώσω και πάλι σε ακέραιο σταυροδρόμι.
Υφαίνοντας διαβάσεις…
Η μύτη του διαβήτη ναν τα θέλω μου
Και η πένα, η ζωή μου.


16 σχόλια:

island είπε...

Αλέτρια είμαστε για να σκάβουμε και να χαράσουμε δρόμους. Απλά κάποιες φορές σπάνε τα σίδερα μπροστά και μένουμε από δυνάμεις μέχρι να έρθει ο μάστορας να τα επισκευάσει

μικρός πρίγκηπας είπε...

Ωραίο αυτό. Πρωτότυπη όπως πάντα.

Από Μηχανής Θεός είπε...

Πλάι στο ένστικτο & τις λογικές να μπορούσε ο αυχένας να ξεπερνούσε δισκαμψίες και να λύγιζε.. Λίγο όχι πολύ... μέχρι να μπορέσει να κάνει το + x και το x να δει ως + ... ακούγοντας αν θες και τα υπόγεια κλικς.. Είσαι κοντά!

Aντώνης είπε...

Στο σταυρό
στον ορίζοντα και προς τον ουρανό
σε εφευρίσκω

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...

Το λάθος και το σωστό πάντα συνυπάρχουν. Απλά αλλάζουν μορφές και πού και πού ανταλλάζουν ρόλους. Μέρα καλή

Artanis είπε...

Η μύτη του διαβήτη ναν τα θέλω σου
και η πένα, η ζωή σου, καλή μου... Μ' αυτήν την ίδα φράση που τελειώνεις το κέιμενό σου, αυτήν και 'γω σου έυχομαι να έχεις πάντα για οδηγό, στην πορεία σου προς το όνειρο, προς το τελειο...
Φιλιά πολλά, καλημέρα...

dumbdog είπε...

...γεια σου και από μένα!!!

subir είπε...

Βλέπω "βάθος" στο βάθος...Για να αρχίσω να βολτάρω και γω από εδώ.

Side21 είπε...

Το λάθος και το σωστό
το κρίνουμε με τα δεδομένα
της συγκεκριμένης στιγμής ...
Χρειάζεται επιμονή και θάρρος ...
να μπορούμε να αναθεωρούμε απόψεις...
Μέχρι που να διαψευσθούμε πάλι !!!
That 's the life ...

Φαιδρα Φις είπε...

ιδιαίτερο
μου άρεσε πολύ

EggGod είπε...

"Αν το λάθος και το σωστό, μπορούν να συνυπάρξουν"

Έχω αρχίσει να πιστεύω πως αυτά τα δύο είναι μύθοι. Δεν υπάρχουν.
Σαν τον Αϊ Βασίλη και τον Σούπερμαν.

karaflokotsifas είπε...

Το λάθος και το σωστό συνυπάρχουν
το σωστό επανέρχεται άλλα και το λάθος
επίσης.
Ποιος ειναι αυτός που δεν κάνει λάθη?
Ποιος ειναι αυτός που δεν ζητά το σωστό,όπως αυτός το θεωρεί ότι ειναι?
Και ποιος ειναι αυτός που δεν θέλει μια δεύτερη ευκαιρία?

Μακάρι ο δρόμος σου να ειναι πάντα σωστός και ορθός
Μακάρι τα λάθη σου να μπορείς να τα διορθώνεις

κοτσυφοφιλώ σε

καλό Σαββατοκύριακο

τσίου και πάλι τσίου!!!!

faraona είπε...

Tα λαθη ανθρωπινα.
Η επαναληψη τους ανθρωπινη κι αυτη.
Ομως χωρις δικαιολογιες.
Μονο με αιτιολογιες.

Καλως σε βρισκω!

exoaptonkyklo είπε...

Αγγιζει πολλους ενα τετοιο κειμενο. Τι να πει κανεις...Ισως τιποτα. Αρκει απλως να κανει μια σταση και να σκεφτει λιγακι.
Τα σεβη μου.

dim είπε...

Η απώλεια της βεβαιότητας είναι η αρχή του ταξιδιού.
Μια ιδέα είναι ο κόσμος των πολλαπλών συμπάντων που δημιουργούνται κάθε φορά που αποφασίζουμε. Μια άλλη ιδέα είναι χωροχρόνος του ονείρου που προεκτείνει τον κόσμο μας περα από τις δεσμεύσεις του.

Roadartist είπε...

η πένα η ζωή μου..
..το δρόμο τον έχω χάσει, τον έχω βρει, μετά τον ξαναχάνω, τον ξαναβρίσκω..και αδιεξοδα και ολα μεσα σε αυτο το δρομο ειναι.