Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2008

Μια κάποια Απόσταση


Άγνωστη η απόσταση ανάμεσα στο εγώ και το εσύ.
Όχι πολύ…
Κάποια χιλιόμετρα.

Καθώς πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό κάποιας απέραντης θάλασσας.
Καθώς αναρωτιέμαι πού να γυρίζεις.
Καθώς η αναμονή μοιάζει αεικίνητη μέσα στον χρόνο
Zoom out κάνω…

Και πόσο μ’ αρέσει που όσο απομακρύνομαι από το εδώ, το εκεί από ψηλά γνώριμο μου μοιάζει.

Είμαι εγώ, λέω από εδώ.
Είσαι εσύ, λέω από εκεί.

Μια κουκίδα απαράλλακτη στης απόστασης τον χρόνο.
Έτη φωτός αναμονής να σε καταλάβω, να σε μάθω, να σε γνωρίσω
Μέσα σε μια ζωή που δεν φτάνει για να τα κάνω όλα αυτά μαζί.

Μαζί με 2-3 πλυντήρια και μια λεκάνη γεμάτη υποχρεώσεις
Χρεωμένες με πίστωση.

Με δόσεις μόνο ασχολούμαι μαζί σου.
Διαλείμματα παθιασμένης ενασχόλησης μιας ουτοπικής σκέψης
Να τα κατανοήσω όλα.

Από κει πάνω μοιάζουν όλα λίγο πιο εύκολα.
Δεν μπαίνεις καν στον κόπο να κατανοήσεις πολλά πολλά.
Ανάμεσα σε τόσες κουκίδες, πώς ν απαιτήσεις να είσαι εσύ αυτός που…
θα κατανοήσει τα πάντα.

Πώς βλέπουμε εμείς εκεί ψηλά τ’ αστέρια.
Έχουμε μια στοιχειώδη γνώση του τι συμβαίνει..
Μα… πάντα για μας… δεν παύουν να είναι αστέρια.
Που τρεμοσβήνουν, πού και πού πέφτουν… έτη φωτός απόσταση, τα μεγάλα ονομάζονται, τα μικρότερα όχι τόσο γνωστά.
Φτιάχνουν και ομάδες…

Την μεγάλη άρκτο…



Κι αν μας ονομάτιζαν κάποιοι άλλοι από εκεί ψηλά;
Ένα αστέρι ο καθένας μέχρι να σβήσει.

Φωτεινοί… με μια σκιά για παρέα στους ποικίλους φωτισμούς της μέρας
Που ανατέλλει και δύει, κι ο ήλιος δίνει πάσα στο φεγγάρι μην τυχόν και μείνει ο άνθρωπος χωρίς σκιά

Μην τυχόν και σβήσει πριν την ώρα του.


Ζοοm in…

Πάρ’ το αλλιώς λοιπόν…

10 σχόλια:

Don Psychote- Δ. "Ψ" είπε...

από το εδώ μου στο εκεί σου, καλημέρα...για μια όμορφη νύχτα...εκεί που το δάκρυ παίρνει του χαμόγελου τη λάμψη και γίνεται αστέρι..και το μαύρο μας..ουρανός!

ATHENA είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ;-)

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΛΕΞ ΜΕ ΤΟ ΜΥΡΩΜΕΝΟ ΜΑΠΛΚΟΝΙ

konstantinos είπε...

Δύσκολη η απόσταση. Τρεισήμισι ώρες με το αστρόπλοιο κι όμως σε άλλο γαλαξία.
Κι ο ουρανός το καλοκαίρι, γεμάτος αστέρια...

Artanis είπε...

Μια χαρά...Αυτό λέγεται και αγάπη, πολλές φορές, να νιώθεις τον άλλον και να αναρωτιέσαι για τα συναισθήματα του, αλλά και μοναξιά, καθώς μπορείς να αναρωτιέσαι για αυτά κι ας είσαι δίπλα του...


Έχεις και πρόσκληση για παιχνίδι,καλό σου μήνα κιόλας...
Φιλιά...

Eric Draven είπε...

εσύ εκεί....

κι εγώ στου πόνου τα υπόγεια....

βαρύς χειμώνας....


καλή σου μέρα.

Side21 είπε...

Το εκεί, το εδώ ...
Το δίπλα, το μέσα μας ...
Όλα σχετικά, όσο & η μονάδα μέτρησης.
Όσο κι η προσήλωση στη λεπτομέρεια.
Όσο κι η βούληση για επικοινωνία.
ZOOM IN λοιπόν !!!
Και καλό σου μήνα ...

karaflokotsifas είπε...

Tα πάντα ειναι θέμα αντίληψης
καλή μου....
Ο χρόνος οι αποστάσεις το παρελθόν
το μέλλον το παρόν...όλα ειναι
υποκειμενικά
Τα ζούμε στον βαθμό που τα αντιλαμβανόμαστε
Ωστόσο το να σε διαβάζω καποιες φορές
με κάνει να οξύνω περισσότερο
την αντίληψή μου...

Αυτό κι αν ειναι ZOOM IN

Ευχαριστώ πολύ

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Σπίθας είπε...

Σε παιχνίδι, σε κάλεσα..από απόσταση.

Καλοκαίρι, είναι ..
βλέποντας και κάνοντας..χαλάρά.
Καλό π/σ/κ

Aura είπε...

Κάτι μου κάνει εδώ..

:))

patsiouri είπε...

H απουσία είναι η μεγαλύτερη παρουσία όταν αγαπάς.
Φυσικά δεν είναι δικό μου, κάπου το έχω ακούσει.
Φιλιά!