Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2008

5 αισθήσεις με πάγο να λιώνει παρακαλώ! Ευχαριστώ!


-------------------------
------------------------
-------------------------
-------------------------
------------------------

-------------------------
-------------------------
------------------------

-------------------------
-------------------------
------------------------

-------------------------
Ακοή:
Ένα γκάζι μηχανής. Απότομο φρένο. STOP!
Βουτιά στα παγάκια. Πολλά παγάκια! Πάρα πολλά παγάκια!
Που αρχίζουν να λιώνουν.
Ποιος είσαι εσύ?
Ποιος είμαι εγώ?
Στην υγειά μας!
Μουσική.
Ρυθμός σε μια καρδιά χορευταρού.
Βαβούρα στην ταράτσα.
Ψίθυροι στις ματιές.
Όραση:
Γελαστά ζευγάρια μάτια.
Ότι χρώμα θες!
Ότι χρώμα σε ζεσταίνει. Ότι χρώμα σε δροσίζει.
Δες! Κοίτα! Εκεί βαθιά στα σωθικά σας συνάντησα κάποιες γνώριμες
λέξεις.
Γεύση:
Ένα γέλιο κομπλέ.
Μια πίστα γύρω γύρω
Αυταπάτες με σαντιγί
Κάθε καρδιάς καρύδια.
Καμελάκια με αλκοόλ.
Όσφρηση:
Μυρίζει καλοκαίρι
Αφή:
Αφήστε με να σας αγκαλιάσω όλους!
Για αρχή μια χειραψία.
Για τέλος… έπιασα την αγάπη.




Μερσί μαέστρο μου μερσί…
Και γαλλικά ευχαριστώ!

14 σχόλια:

Don Psychote- Δ. "Ψ" είπε...

να :) !!!

LoRy είπε...

ναι ναι ναι ναι ναι

χεχεχχε

ναι ναι ναι ναι ναι !

TRIP είπε...

Τί όμορφο κείμενο!
Και τί υπέροχη η εικόνα!
(το φάνκυ ροζ ανεμιστηράκι, όλα τα λεφτα!)
Φιλιά!
:))))

ATHENA είπε...

AMA O ANΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ, Η ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΦΥΣΗ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΙΣΙΑ ΦΩΤΟ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΑΝΚΥ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΚΙ.

ΑN TAYTOΧΡΟΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΨΥΧΑΡΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΥΠΙ ΤΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΑ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΛΕΞ!)

Σπίθας είπε...

"5 αισθήσεις ..+ 1 "

Ευχαριστώ και 'γώ...!

Έλιωσες τα παγάκια
και τάκανες, αισθήσεις.

Μα συνεχίζεις..
το χορό σου,
και έπιασες τις λέξεις.

Αυτό που, πολύ μετρά
είναι και,..
το ΜΕΤΑ, τι μένει.

5, λές αισθήσεις, λιώσανε..
σαν νάτανε παγάκια.

Και άλλη μιά, βάζω εγώ...
Μιλάς, μοναδικά, εσύ
......για συναισθήσεις!!

Αυτό, εγώ το προσμετρώ
στο 5 και το κάνω 10'.!

Άλλωστε πολλές φορές
1+1 δεν κάνει ..δύο.
Η καρδιά, αλλιώς μετρά
..και βάζει "επί 2" !!
:)

desapoin3ison4 είπε...

αχ :)

incontinentia είπε...

πόσο θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κι εγώ τις μυρωδιές και την αφή και όλες τις αισθήσεις...την υφή της βραδιάς.
ευχαριστώ ceralex, μου χάρισες το συν-αίσθημα.
:-)

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

@inocentinentia την επομενη φορα.. ελπιζω να εχεις την ευκαιρια ..
καλησπεραααα

spyros1000 είπε...

http://spyros1000.blogspot.com/2008/06/2070.html



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

Artanis είπε...

Καλημέρα ceralex...Ωραία δροσερή ανάρτηση...Μου άρεσαν οι 5 αισθήσεις ανακατεμένες με ποτά, παγάκια, δροσερή διάθεση και πολλή αγάπη... Ό,τι χρειάζεται για ένα όμορφο καλοκαίρι...

Aura είπε...

Που ήσουν εσύ βρε κοπέλα μου??
Κρίμα που δεν έτυχε να μιλήσουμε..

:))

karaflokotsifas είπε...

Εγω ζηλεύωωωωωω!!!!
Αλλα τι να κάνω?
Δεν μπορουσα να κάνω
αλλιώς

τσίου....

patsiouri είπε...

Εγώ ως γνησια επιδερμική περσόνα, θα μείνω στα παγάκια....τρέχω ψυγείο, ευχαριστώ!!!!!!!!

Sally Finkenstein είπε...

Τα γράφεις πολύ όμορφα!
Αυτό για μένα είναι δύσκολο!
Κατά τα άλλα, πράγματι το πιστεύω ότι "όλα γίνονται"
σε φιλώ!
και πάω να βγάλω κανένα παγάκι με το χωνί!