Τρίτη, 20 Μαΐου 2008

Όπου κι αν παω είμαι ο ίδιος




- Τι περιμένεις;
- Υποτίθεται πως περιμένω κάτι για να με πάει κάπου. Εσύ;
- Εγώ περιμένω το τρένο. Έχεις αργήσει;
- Δεν με περιμένει κανείς. Εσύ; Έχεις αργήσει;
- Όχι.

- Ωραία που έβρεξε σήμερα ε;
- Ναι. Μύρισε το χώμα.
- Το φεγγάρι το είδες; Γεμίζει!
- Ναι!

- Καλά είσαι;
- Δεν ξέρω, νομίζω πως ναι. Εσύ;
- Δεν ξέρω ούτε κι εγώ. Τώρα καλά νιώθω.
- Ναι. Μάλλον φταίει το παρόν.
- Ναι. Ίσως. Καλά είναι εδώ.

- Έχεις προγραμματίσει κάτι;
- Ναι. Πολλά. Εσύ;
- Ναι. Κι εγώ.

- Ακούς το τικ-τακ;
-Ναι. Ακούω τον χρόνο. Λέει πως περνάει. Εσύ τoν ακούς;
- Όχι. Ακούω το ρολόι.
- Α…

- Πού ήσουν νωρίτερα;
- Μέσα σ’ ένα παραμύθι. Εσύ;
- Εγώ μέσα σ’ ένα όνειρο.
- Α… ωραία. Ήταν καλά;
- Ναι. Καλά ήταν. Εσύ, ήσουν καλά;
- Ναι. Καλά ήμουν.
- Ωραία.

- Νομίζεις πως αργεί το τρένο;
- Δεν ξέρω. Δεν με νοιάζει. Είναι ξεκούραστα εδώ. Εσύ; βιάζεσαι να πας κάπου;
- Όχι ακριβώς. Με ξεκουράζει αυτή η μη αναμονή.
- Ωραία.
- Ναι. Ωραία.

- Ποιος νομίζεις ότι είσαι; Ο άσπρος ή ο μαύρος;
- Χα! Αυτό θα σε ρώταγα μόλις…!
- Δεν ξέρω.
- Ούτε και γω.
- Δεν με νοιάζει.
- Ούτε και μένα με νοιάζει.

- Ωραία.
- Ωραία.

15 σχόλια:

Σπίθας είπε...

Χαμένοι στην μετάφραση
φαίνονται, να μοιάζουν
Μιά από δώ και μιά από εκεί
καθόλου δεν τους νοιάζει.

Υπομονή δεν έχουνε
δεν ξέρουν τι ζητάνε.

Μα άλλοι, ενδιαφέρονται
πιό μακριά κοιτάζουν.
Δεν μένουν σε στιγμές
τις βλέπουν, τις μετράνε.

Στιγμές και μέλλον
πάνε μαζί
λάθος να τα χωρίζεις
Το κάθε τι, το μέτρο του
να ξέρεις να ορίζεις

Το τέλος, δεν το ξέρουμε
σιγά-σιγά, υφαίνεται
με σύνεση, αρχή, παρόν
και μέλλον

Τότε κοιτάμε, πίσω μας
μπροστά μας .
Μα κάτι.. φαίνεται!
Είναι ή του μοιάζει;

Πάντα ..ωραία και καυστική.-)
Καλημέρα..

Daria Pavlovna είπε...

Ωραία.... Ωραία...
Μου γλύκανε λίγο μια σκατομέρα.
Καλημέρα

karaflokotsifas είπε...

Σε ποια διάσταση βρίσκονται
και ποιο τρένο περιμένουν?????
Πάντως εγω νομίζω πως είμαι ο άσπρος
οχι οτι με νοιάζει...

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!!

Aντώνης είπε...

Σε νοιάζει δε σε νοιάζει δεν μπορείς να ξεφύγεις... Μπεκετικό το ποστάκι σου σήμερα. Κοινώς απολαυστικό.

Σπίθας είπε...

Ο Μπέκετ, μας αρέσει
κι'αυτό, είναι γνωστό.

Όλα τ'έχει μέσα
κι είναι, καλό αυτό

Σάτιρα, τραγωδία
γλυκά...απολαυστικό.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαζί μιλάμε και...χώρια αυνεννοούμαστε...
Τόοοοσο καλά...

Καλή σου μέρα.... βαριέμαι...εσύ;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

rip1708 είπε...

τι υπεροχο?
εσυ που θα ηθελες να εχεις χαθει?

ceralex είπε...

μακροβούτι στη θάλασσα...

καλώς ήρθες!

Stiliano είπε...

Καλησπέρα
εντυπωσιακό το ποστ σου. Είδες τι κάνει η έλλειψη χρώματος;

desapoin3ison4 είπε...

άσκηση Μπέκετ αξίζει να κάνουμε όλοι μας... θα ήταν ωραίο μπλογκοπαίχνιδο... αλλά δεν είναι καθόλου παιχνίδι αυτό

καληνύχτα...

Artanis είπε...

Ωραίο παιχνίδι, φράση στη φράση και μια ατάκα που σπάει κόκαλα...
Καλό σου βράδυ καλή μου...
Φιλάκια...

psykasso είπε...

ωραίες προτάσεις :)

Talisker Stt. είπε...

Σκληρο..απομονωση ..σφιχτο..

-δυνατα σκληρο και λιτο.

Σπίθας είπε...

..τι δυστυχία νάσαι έτσι... χαμένος.
πολύ σκληρή..άπονη...κακιά...
η ζωή..

konstantinos είπε...

Ωραία! Ωραία!
Ειδικά η τελευταία στιχομυθία!