Τετάρτη, 23 Απριλίου 2008

O Kόμπος και ΤΟ Ψαλίδι


Δύο παράλληλοι χρόνοι, στον ίδιο μέσα.
Κι οι δυό δικοί μας.

Σου κλέβω δευτερόλεπτα για να μετρήσω τις κρυμμένες σου σκέψεις.
Μου κλέβεις λέξεις για να μεταφράσεις τη σιωπή μου στα κενά τους.

Όλα μας παράτησαν…
Κι είμαστε τώρα οι δυό μονάχα
να πλέκουμε το εσύ και το εγώ
να γίνει ένα.

Δυό χρώματα σε σταυροβελονιά,
να πολεμούν τη στραβοτιμονιά να επαναφέρουν,
στο δρόμο που διαλέξανε να κάνουνε περίπατο απόψε.

Παρατημένο πλεκτό
στον χρόνο που κλωθογυρίζει
και το πιάνει να το συνεχίσει
όταν εκείνο το άγνωστο Χ επιθυμεί.

Το συνεχίζει από κει που το σταμάτησε.
Κι ας πέρασαν μέρες…
Κι ας πέρασαν μήνες…
Κι ας πέρασαν τόσο και τόσα από δίπλα του.

Δυό νήματα στην μια άκρη τους δεμένα, κόμπο.
Σφιχτό.
Δεν λύνεται με τίποτα.

Μόνο αν το άγνωστο Χ μεταμορφωθεί σε ψαλίδι,
και μ’ ένα ΧΡΑΠ μας εξοντώσει!

Μα γιατί να το κάνει;
Αρέσκεται η ζωή να περιπλέκει τα πράγματα.

Ακόμα κι αν ξηλώσει ό,τι ο χρόνος έπ(έ)λεξε…
Ο κόμπος θα’ ναι πάντα εκεί.
Να φλερτάρει με το Χ που δεν τολμάει
να ψαλιδίσει έτσι δειλά την αλήθεια.

Αρέσει στον χρόνο η αλήθεια.

Της χαρίζεται κι άλλο.
Πάλι ελπίζοντας , πως άλλος ένας κόμπος…
Σφιχτός
θα δεθεί στο τέλος
Και μέσα εκεί, από τις δυο άκρες
έως τις άλλες δύο άκρες,
θα έχει φτιάξει τη δική μας ιστορία.

16 σχόλια:

Talisker είπε...

Σε εχω προσθεσει στο κοκκινο μπλοκ μου
στο λινκ θα βαλω αυτη την αναρτηση..
να βγαζει εδω ,,οποιος ερχεται να καταλαβαινει αμεσως πως εχει να κανει με ποιοτικη γραφη.

Στο χ-ρατς σου
..σ αυτον τον ανελεητο ηχο της ψυχης
να θυμασαι ..
πως η εχει κι αλλο...

δεν ηταν το πρωτο..δεν θα ναι το τελευταιο....

BOSKO είπε...

Πανέξυπνο post! Μου θύμισε ως ποιητικό περιεχόμενο ένα από τα διηγήματα της συλλογής "Θανάτου λόγοι" του Α. Ταρνανά (εκδόσεις Αιγόκερως)

Roadartist είπε...

Καλή Ανάσταση να εχεις cer!! Nα περασεις καλα αυτες τις μερες!

Artanis είπε...

ΠΟλύ ωραίο καλή μου...Μου άρεσε και η φωτό, παρόλο που το ψαλίδι ήταν ανοιχτό σαν να βρυχόταν, ο κόμπος παιχνιδιάρικος με τα ωραία χρώματά του, στεκόταν μπροστά του να το προκαλούσε...Ευφάνταστο!

Σπίθας είπε...

Ζωγραφίζεις...ceralex!
-))
Καλό Πάσχα !

Θράσος είπε...

Εκπληκτικό κείμενο
Καλό Πάσχα

deadend mind είπε...

πολύ ωραίο, πάρα πολύ μου άρεσε.. δυο παράλληλοι κόσμοι με σημείο αναφοράς ο ένας τον άλλον. μπορεί να γίνει κι άλλος κόμπος και πάλι να μείνει νήμα παρακάτω για να αλλάζουν τα πράγματα..
φιλι

karaflokotsifas είπε...

Οι μόνες ιστορίες που
αντέχουν στον χρόνο
καλή μου, ειναι αυτές που
στηρίζονται στην αλήθεια

Καλή Ανάσταση
και καλή αντάμωση

τσίου!!!

tuco είπε...

έτσι ακριβώς είναι.
Στο λέει κάποιος που είναι βγαλμένος από τα σπλάχνα της βιομηχανίας της μόδας...:))
Τα λέμε C.!!!!

exoaptonkyklo είπε...

Ποσοι αντεχουν πραγματικα να μιλουν με τοση ευαισθησια χωρις απωλειες? Μακαρι να χεις παντα συνοδοιπορους στα ταξιδια σου αυτα.
Καλο Πασχα λοιπον και παντα τετοια.

Aντώνης είπε...

Έτσι είναι και μην ακούς πως εύκολα με ένα χραπ από ψαλίδι λύνεται ο γόρδιος δεσμός. Καλή Ανάσταση!

Artanis είπε...

Καλή μου πέρασα για να σου αφήσω τις ευχές μου...
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχεις, κοντά σ' αυτούς που αγαπάς...
Φιλιά πολλά...

karaflokotsifas είπε...

KAΛΗ ΛΑΜΠΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Με υγεία και χαρά να εχεις
εσύ και η οικογένειά σου

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Surrealist είπε...

Ευχές και από μένα, αναστάσεις πάντα καρδιάς ψυχής, γραφής. Ελείψα για λίγο, αλλά εκτίμησα το γεγονός ότι πέρασες. Απαντώ πρωτίστως εδώ, δίπλα θ΄απαντήσω προς όλους.

Να είσαι καλά, σ΄ευχαριστώ πολύ!!

ceralex είπε...

Eυχές για μια ανάσταση στο μυαλό και στις ψυχές όλων μας!!!!

Ευχαριστώ!

ceralex είπε...

.....