Παρασκευή, 18 Απριλίου 2008

"Γυμνή από αγάπη"



Kάτω απ΄το φως του διαλυμένου φεγγαριού
στις παρυφές της νύχτας γυμνή από αγάπη
μ' ελπίδα λούζομαι και ντύνομαι γυναίκα.


Δεν απορώ, ούτε καταλαβαίνω πως συνεχίζω να υπάρχω μ' όλα αυτά
Τα όρια της μοναξιάς, αδιαπέραστες αχτίνες στην ψυχή
Τα όρια της τρέλας, σαν πέρασμα κλωστής μεσ' τη βελόνα.

Παίρνω τους δρόμους να έρθω σε σένα
Δεν ξέρω αν κρύβεται στα νύχια σου ο θεός

όμως στα μάτια, στις λέξεις και στο αίμα
βράζει έν' αστέρι που ποθεί να γίνει φως.


Δεν ξέρω πως συμβαίνει
μια σπίθα τόση δα να με ζεσταίνει.
Δεν ξέρω πως συμβαίνει να νιώθω τόση απλοχωριά σε μια αγκαλιά.

Μάλλον γλυκά μ' εξαπατάς μα δε με νοιάζει...
Δώσ' μου λίγη ακόμα αγάπη.
Αγάπη δανεική
Απόθεμα της κουρασμένης σου καρδιάς
στα λάθη και στα πάθη.

Άδειαζε ο ουρανός σου, όλο το φως επάνω μου
κι έπεφταν στο κεφάλι μου τ' αστέρια ένα ένα
μα δεν πρόλαβα να κάνω ευχή
ανέγγιχτη έμεινα σαν να μην πίστευα πως θα' ρθεις
σπίθες ηδονικές βγάζουν μάτια σου
Κι ας μη γνώρισες την ηδονή
σαν πυρωμένο σίδερο στα σπλάχνα σου.

Η αγάπη ορμάει μπροστά
χρόνια τώρα με φωνάζει από μακριά
και μου λέει, έλα δοκίμασε άλλη μια.

Κι ακόμα μια φορά πως θα τη φτάσω ελπίζω.
Ακλόνητη ελπίζω, ακόμη κι αν οι έρωτες με λήστευαν.
Πόσες φορές δεν λύγισα τα γόνατα,
σωρός από θρύψαλα παραστρατημένης αγάπης πεταμένα στη γη
και γω από πάνω τους να με γεμίζουνε πληγές...

Με μεθάς, με γελάς, με χαϊδεύες, με πονάς
στην ανύπαρκτη πατρίδα των ονείρων μ' οδηγάς
Μακάρι να ξεφεύγαμε παρέα από την αυτοκρατορία των συναισθηματικά ανάπηρων...

Μα πες μου...πες μου...

Κάποτε εγώ και συ θα βγούμε-δεν μπορεί- κάτω στη θάλασσα;
Θα διαλυθούμε μαζί όπως ορμάει η βροχή μέσα στη θάλασσα;
Δεν θα' μαι εγώ η πληγή, δεν θα' σαι εσύ το σφυρί, θα' μαστε η θάλασσα;

Ναι! Ναι! μου λες...

Και γω... καθώς αγγίζω το πιο όμορφο ψέμα τελειώνω...




Στίχοι δανεικοί από τον Γιάννη Αγγελάκα
6η αυγούστου
γυμνή από αγάπη
αμνησία
Αιρετικό
Δεν ξέρω πως συμβαίνει
Δωσ' μου λίγη ακόμα αγάπη
Έβλεπα τη φωτιά που ερχόταν κατά πάνω μου
Η αγάπη ορμάει μπροστά
Άγρια των άστρων μουσική
Μέσα στη θάλασσα
Βραδυνή πλάνη


Ευχαριστώ τον απο μηχανής θεό που μου έδωσε τη δυνατότητα να συνεχίσω το παιχνίδι...

και όποιον άλλον θέλει!!
Οι κανόνες είναι απλοί:
1. Διαλέγεις όσα τραγούδια θέλεις από έναν καλλιτέχνη, άντρα ή γυναίκα, έλληνα ή ξένο, οποιουδήποτε ρεπερτορίου.
2. Σκέφτεσαι μια μικρή ιστορία. 10-20 γραμμές είναι αρκετές, αλλά μέχρι όσο θες.
3. Εντάσσεις μες στην ιστορία σου στίχους από αυτά τα τραγούδια και τους επισημαίνεις ώστε να καταλαβαίνουμε ποιοι είναι.
4. Αν μπορείς συνοδεύεις την ανάρτησή σου με τους ανάλογους ήχους.
5. Καλείς κι άλλους να σου πουν τη δικιά τους Μουσική Ιστοριούλα.




13 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πολύ όμορφα τα τραγούδια που επέλεξες.. Αγαπημένα ..
Ωραίο το αποτελέσμα!
:)
Καλημέρα σου!

psykasso είπε...

Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα indeed, τώρα πως να παίξουμε όμως που μας έφαγες τον Γιάννη .... ;)

karaflokotsifas είπε...

Διαβάζοντας συγκινήθηκα τόσο
που οι στίχοι των τραγουδιών μου φάνηκαν σαν μια παράλληλη έμπνευση
στον ίδιο χωροχρόνο από άλλους
καλλιτέχνες
Καταπληκτικό...δεν νομίζω να μπορεσω να ανταποκριθώ με την δική σου ποιότητα, άλλα θα προσπαθήσω
Δεν μπορώ να αρνηθώ πρόσκληση από σένα καλή μου φίλη

Ευχαριστώ πολύ

καλο Σαββατοκύριακο να περάσεις...

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου και πάλι τσίου!!!

Από Μηχανής Θεός είπε...

Τώρα από που να αρχίσω...; Κάτι τόσο γεμάτο, που ξεχυλίζει, πως να αντιδράσεις εισπράττοντάς το;
Να δανειστώ από κάτι συγγενές λέγοντας "...Ακούω τις θάλασσες και τα ποτάμια σου... Πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι; Κάτω από τα ρούχα σου ξυπνάει ο πιο παλιός θεός..
....ΘΑ ΑΝΑΤΕΛΛΩ ! ! !"

Καλησπέρα και άπλετη εκτίμηση !

Artanis είπε...

Ωραίος τρόπος να το παίξεις αυτό το παιχνίδι...Κι εγώ σκεφτόμουν να φτιάξω ένα μικρό σενάριο, με ένθετους στίχους από αγαπημένα μου τραγούδια...Μμμμμ, θα το σκεφτώ μήπως το παίξω έτσι τελικά, αυτό το παιχνίδι...

Σπίθας είπε...

Αεράκι ανάλαφρο, πολύχρωμος πίνακας..
Καλό σ/κ -))

Artanis είπε...

Έχεις πρόσκληση...

Aντώνης είπε...

"Τη θάλασσα, τη θάλασσα ποιός θα μπορέσει να την εξαντλήσει;"
Δεν δεσμεύομαι να ανταποκριθώ στο κάλεσμα, αλλά ίσως και να ανταποκριθώ, πού ξέρεις :)

Don Psychote- Δ. "Ψ" είπε...

υπέροχο πλέξιμο...επιθετικό παιχνίδι αγάπης..και δεν ακούω τις σκέψεις μου...

exoaptonkyklo είπε...

Μου θυμιζει σ εκεινα τα παλια λουνα παρκ που ριχνες μεσα τις μπογιες, αρχιζε ο δισκος να γυριζει ολο και πιο γρηγορα και στο τελος το αποτελεσμα του πινακα ηταν παντα, μα παντα το προσωπικο αριστουργημα του καθενος.
Μμμ ενδιαφερον!
Την καλημερα μου.

Artanis είπε...

Εννοείται οτι θα παίξω το παιχνίδι αυτό, με έχει καλέσει ο Equilibrium..., απλά θα χρειαστώ λίγο χρόνο να το ερευνήσω το θέμα...Αρχικά βέβαια, έλεγα να φτιάξω το σεναριάκι που λέγαμε.. Θα έχει πλάκα, πιστεύω...
Φιλιά πολλά...

Side21 είπε...

Τέλειο το αμπόλιασμα ...
Χάρμα το αποτέλεσμα ...
Μου 'φερε τη μελαγχολική ατμόσφαιρα
Μεγάλης Εβδομάδας !!!
Εύχομαι ένα αισιόδοξο, χαρούμενο,
ανέμελο και χαλαρωτικό Πάσχα ...

Talisker είπε...

Τρεχω αυτες τις μερες και ενω το ειχα δει δεν προλαβα να σχολιασω...
τελειο το ποστ σου ..και εχει και πολυ δουλεια !Πηγα να το κανω κι εγω , εμπλεξα και τα παρατησα ...
(και παω στο πανω ποστ:)