Κυριακή, 6 Απριλίου 2008

Θα συνεχίσω.

Έχω καταστρώσει ένα σχέδιο.

Στης κάθε μέρας τη βαβούρα
μια τεμπέλα που ονειρεύεται μια βουτιά στη θάλασσα
πλανεύει το πλάνο μου.

Την κάνω πέρα
αφήνοντας μια πόρτα ανοιχτή
για να με παρατηρεί σκοτώνοντας τη βαρεμάρα της,
κι αρχίζω να τρέχω...

Έι! Πού πας πάλι μωρέ? μου φωνάζει...

Δεν ξέρω! Άσε με! Περίμενε!

Στην πραγματικότητα ξέρω που πάω.
Μα για να φτάσω εκεί
πρέπει να διανύσω πολλές κάθε μέρες.

Μακάρι και να' ξερα η κάθε μέρα ως πού θα φτάσει.
Πόσο θα προχωρήσω.
Πού θα τελειώσει το σήμερα. Τι θα με καθυστερήσει, τι
θα με σπρώξει, τι θα με εμπνεύσει τι
θα με ηρεμήσει, τι
θα μ΄εμποδίσει, τι θα μου φτιάξει το κέφι, τι
θα μου το χαλάσει...

Μακάρι και να' ξερα...

Κυνηγάω ένα θέλω που θέλει,όταν
τελειώνει η μέρα να νιώθω
ότι προχώρησα κι άλλο το σχέδιό μου.

Θα συνεχίσω.


Για να χαρίσω στην τεμπέλα τη βουτιά μέσα στη θάλασσα.


13 σχόλια:

Aντώνης είπε...

Τρέχα, τεμπέλα, τρέχα για το κατα κει!

Artanis είπε...

Καλημέρα Ceralex...Ωραίο κομμάτι, μ' αρέσει η συνεχής πάλη των αντικρουόμενων σκέψεων, σαν το αγγελάκι και το διαβολάκι που το καθένα λέει τα δικά του και μαλώνουν διαρκώς...Α, σήμερα, θα ανεβάσω και το παιχνίδι...

karaflokotsifas είπε...

Μου έφτιαξες την μέρα καλή μου
Σ ευχαριστώ.
άπαιχτο το βίντεο.
Αυτό θα πει ... φάρδος χαχαχααα
άμα το θέλεις ...και σε θέλει...


κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

konstantinos είπε...

Το σχέδιο προχωράει κάθε μέρα, κάθε βράδυ. Ακόμα κι αν νιώθεις ότι κάτι δεν έχεις καταφέρει, δεν ξέρεις το σχέδιο τι τροπή μπορεί να έχει πλέον δώσει στον εαυτό του...

Daria Pavlovna είπε...

Μ' αρέσει η τεμπέλα που θέλει τη βουτιά στη θάλασσα. Κάπου την ξέρω....

panoptis είπε...

υγρή διάθεση...
θα βοηθήσει στον καύσωνα που μας τάζουν.
αναρωτιέμαι, πόσο βοηθάει η τύχη
στην καθημερινή μας τρέλα!
λέω πως μόνο κακό μπορεί να κάνει.
κι από την άλλη... μας βγάζει από δύσκολες στιγμές. ή πάλι όχι;

καλή σου μέρα
καλή εβδομάδα

the act of touching είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
desapoin3ison4 είπε...

Μπάστερ Κήτον, Air, τεμπελιά, όλα αγαπημένα...

Artanis είπε...

Καλή μου καλησπέρα...Έπαιξα το παιχνιδάκι, σου απευθύνω όμως πρόσκληση για το επόμενο,που θα ανεβάσω την ερχόμενη Τετάρτη...
Θα περάσω να σ' το ξαναθυμήσω, βέβαια...
Τα λέμε...

patsiouri είπε...

Για τη βουτιά ρε γαμώτο!!!!!

Roadartist είπε...

Πραγματικά θα ήθελες να ξέρεις η κάθε μέρα ως πού θα φτάσει και τι θα σου φέρει?? Καλύτερα το άγνωστο βρε.. Καλησπέρα, καλή εβδομάδα!

Από Μηχανής Θεός είπε...

..Μακάρι και να ήξερα!!!

Ατάκα απαράμιλλη από τα μάτια σαν από μικρό παιδί του avatar..

Παιδί που ξέρει και δεν ξέρει τι θέλει.. Τι γίνεται.. Παιδί που τσακώνεται με την βαρεμάρα.. Που λατρεύει τις βουτιές!

Akon είπε...

Μακάρι να ήξερα κι εγώ, αλλά έχει και το άγνωστο το ενδιαφέρον του...