Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2008

Φταίω...?


"Φταίω!" είπε χαμογελώντας ο ΚΑΘΕΝΑΣ και το πλήθος για μια στιγμή πάγωσε...!
Πολλά πρόσωπα χλόμιασαν και η φωνή του ΚΑΘΕΝΑ ακούστηκε ξανά ακόμα πιο δυνατή και σίγουρη.
"Φταίω! Η ζωή απαιτεί εκατοντάδες χέρια και γω καλός και δίκαιος υπήρξα μόνο μ' αυτά τα δυο".
(ο ΚΑΘΕΝΑΣ κοίταξε τα δυο του χέρια μια απ' τη μια και μια απ' την άλλη)

Το πλήθος άρχισε να νιώθει αμήχανα.
Κάποιοι έβγαλαν τα χέρια απ' τις τσέπες και τον μιμήθηκαν, κάποιοι άλλοι ξύνανε το κεφάλι τους, κάποιοι άλλοι ένιωθαν φαγούρα στην δεξιά τους παλάμη και κάποιοι στην αριστερή.

Μια ΓΥΝΑΙΚΑ τότε τόλμησε να ρωτήσει τον ΚΑΘΕΝΑ...
"Τι θέλεις;"
Κι ο ΚΑΘΕΝΑΣ απάντησε...
"Θέλω να θέλω!"

Το πλήθος αναθάρρησε κι ένα σούσουρο απλώθηκε σαν μια βαβούρα τεμπέλα που ξύπνησε απ' το λήθαργο.
"και γω θέλω...να θέλω..κι εγώ...να θέλω...θέλω..κι εγώ...κι εγώ...θέλω...να θέλω..." !!!

"Σιωπή!!!" ούριαξε η γυναίκα τρομάζοντας κι η ίδια απ' τη φωνή της!

Κι ένα γέλιο ΠΑΙΔΙΟΥ ξέσπασε σε χάχανα...
Βάλσαμο για την χαμένη αρετή που χωράει στο κενό σαν μυρωδιά.

"Φταίω!" είπε χαμογελώντας η γυναίκα...
Το ΠΑΙΔΙ, σώπασε...

"Φταίω!... η ζωή απαιτεί εκατοντάδες θέλω... και γω ειλικρινής και έντιμη υπήρξα μόνο με τα δικά μου"...

Το πλήθος ένιωσε ένα κοφτερό αίσθημα συμπόνιας και ο ΚΑΘΕΝΑΣ γύρισε την πλάτη και έφευγε.
Το πλήθος άρχισε να μιμείται τον ΚΑΘΕΝΑ...
Ξαναέβαλαν κάποιοι τα χέρια στις τσέπες και απομακρύνθηκαν.

Είχε μείνει μόνο η ΓΥΝΑΙΚΑ και το ΠΑΙΔΙ.

"Φταίω!" μονολόγησε η ΓΥΝΑΙΚΑ.
Το ΠΑΙΔΙ σκυθρωπό την κοίταξε.
Ήξερε καλά πως εκείνο δεν είχε φταίξει σε τίποτα.
Όμως ήθελε, ήθελε τόσο πολύ να' χε φταίξει σε κάτι.
Ήθελε τόσο πολύ να μην είχε φταίξει κανένας για τίποτα, παρά μόνο αυτό...


Μα και πάλι...ποιός θα σωθεί;


Ο ΚΑΘΕΝΑΣ να φταίξει και γέμισε το πλήθος φταίχτες.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ να φταίξει και γέμισε το ΠΑΙΔΙ ενοχές.
Το πλήθος να φταίξει και γέμισε ο ΚΑΘΕΝΑΣ παιδιά.
Τα ΠΑΙΔΙΑ να φταίξουν και....
Τα ΠΑΙΔΙΑ να φταίξουν;
Mα...πώς;
Πώς;...
Πώς γίνεται αυτό;


Πώς;

12 σχόλια:

patsiouri είπε...

Δε φταίς.....αλλά που να το'βρεις το δίκιο σου!!

Σπίθας είπε...

Φταίς, βεβαίως..βεβαίως.
Ήρθες να ξεσκονίσεις. όχι βέβαια.
Μόνο για βόλτα πέρασες και.. μια.. καλησπέρα !

ceralex είπε...

Σπίθα...το ξεσκονισμα το έκανες εσύ...εγώ απολάμβανα απλώς τη βόλτα μου!

Σπίθας είπε...

Μπράβο σου !!
Το ομολογείς ..και δεν ντρέπεσαι.
Φταίω μετά να βάλω τις φωνές ;

panoptis είπε...

ποτέ να μη συμβεί να φταίξουν τα παιδιά...



φταίω!



...λέω εκτός πλήθους.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΑΙΔΙ...ΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ..??? ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ..?ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ...ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ?? ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ .... ΦΙΛΙΑ

M είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
M είπε...

Κι εγώ θέλω.
Δεν ξέρω αν θέλω να θέλω...
Μήπως φταίω;

karaflokotsifas είπε...

Εγω φταίω....πάντα έφταιγα...εκτός απο τότε που ήμουν παιδί...


ΤΣΙΟΥ!!!

Roadartist είπε...

ε οχι να φταίνε και τα παιδιά.. στο τέλος να δεις οτι θα τα ρίξουνε όλα σε αυτά.. .. :)

osela είπε...

εγώ πάντως δεν φταίω! (ούτε εσύ)

trok είπε...

nhgdωραίο!
όλοι φταίμε, όλοι αδικηθήκαμε, λίγοι προχωρούμε πέρα από αυτό