Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2007

ο Κύβος Ερρίφθη

























Νιώθω οτι δεν μπορώ να γράψω τίποτα.
ΔΕΝ υπάρχει ροή...

Αυτά που σκέφτομαι δεν μπαίνουν σε λέξεις

Θα μπορούσαν να μπουν...
Μόνο εάν αυτόματα ο εγκέφαλός μου εκτύπωνε τις λέξεις σε χαρτί


Μέσα στο κεφάλι οι λέξεις μοιάζουν πιο τακτοποιημένες
σαν να γίνεται αυτόματα



ΕΔΩ,τίποτα.

Ακόμα κι αυτό το τίποτα που μόλις έγραψα μέσα στον εγκέφαλο έχει γεμίσει ήδη τρεις σελίδες


Άλλοτε το χέρι γράφει από μόνο του
Τα μάτια κοιτάζουν τα σύμβολα που γεμίζει η σελίδα
Και ο εγκέφαλος απολαμβάνει τη βόλτα του προς τα έξω




Σε μια ΠΑΡΤΙΔΑ που έπαιξα μαζί του...
Διάβαζε τις λέξεις μου και χλεύαζε την ταπεινοφροσύνη τους



Και γω θύμωνα με την έπαρσή του


Παρόλα αυτά ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΑ!

γιατί τα γραπτά είναι αυτά που μένουν...
ΟΛΑ Τ’ άλλα είναι απλώς...ΣΚΕΨΕΙΣ



Τόσο απλά...


Απλούστατα...


Τώρα οι σκέψεις του, σκύβουν το κεφάλι
και οι λέξεις μου περπατάν καμαρωτές


Έπαρση;;;;;;



Πριν λίγο δώσαμε τα χέρια.
Νοητά

Κέρδισε πάλι.

Αφού χέρια έχω μόνο εγώ...
Κι όμως... τα δώσαμε
αρα... κέρδισε



Μα
Κοίτα!


Ανοίγω το χέρι μου
Ένα ζάρι από κυβόλεξο στη χούφτα μου...

κέρδισα πάλι...

Πέταξέ το 5 φορές, μου λέει


Δεν θα μου πεις εσύ εμένα!!!
Περίμενε!Γράφουμε τώρα εδω πέρα!
5 φορές θα το πετάξω ΕΙΠΑΜΕ!
ΜΑΖΙ το είπαμε!

Και μη μου πετάς εικόνες άσχετες

για να πιαστώ να φύγω
απ’ τη σελίδα

ΠΕΝΤΕ


πρώτηαααααΣίγμα
δεύτερηαααΟμικρον
τρίτηαααααΈψιλον
τέταρτηαααΛάμδα
πέμπτηααααΤαύ


Ένα, δύο, τρίαααα........ ΠΑΜΕ!

Ποιός θα τη βρει πρώτος;


αααααααααααααααααααααααααααααααααααTEΛΟΣ





2 σχόλια:

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

καλά είναι απίστευτο το πόσες φορές εχω κάτι αυτό το διάλογο-μονόλογο!!!!

ceralex είπε...

Καλώς ήρθες μικρέ Πρίγκιπα κι από τα μέρη μας!
Πράγματι, μπερδεύεσαι πολλές φορές πόσοι τριγυρνάνε μέσα στο κεφάλι και ποιον τελικά ακους και που πανε οι σκέψεις που πέρασαν και ποιος έχει τον τελευταίο λόγο τελικά...