Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2007

Singapore v01




























































Την προηγούμενη εβδομάδα είχα την τύχη να ταξιδέψω στην Σιγκαπούρη και να παρευρεθώ σε έναν τετραήμερο παραδοσιακό γάμο.
Μια από τις τελετές και για την ακρίβεια η θρησκευτική τελετή πραγματοποιήθηκε στον ναό των πιστών Sikh του guru Sahib. http://www.sikhs.org/summary.htm
O Surech που είναι Ινδός και η Sandra που είναι Γερμανίδα θα πραγματοποιούσαν σε αυτό το ναό την αδελφοποίηση των οικογενειών τους.
Και όλοι εμείς μάρτυρες της Δύσης που συναντάει την Ανατολή...
Δυο λέξεις μόνο: "γαλήνη" και "χρώματα" μια και οι εικόνες μου κλείνουν το στόμα.

3 σχόλια:

Roadartist είπε...

Σιγκαπούρη?... τι θα γίνει με όλους σας? Πως ταξιδεύετε τόσο?.. Να φανταστώ επαγγελματικοί λογοι? Οπως και να εχει, φαντάζομαι οτι πρόκειται για μοναδική εμπειρία. Άλλη ήπειρος..άλλος πολιτισμός.. Να είσαι καλά να ταξιδεύεις!!
Προσωπικά κολλημένη στην αθήνα...
Δεν πειράζει......... :)

ceralex είπε...

Μοναδική εμπειρία πράγματι!
Πρώτη φορά στην Ασία.
Ένας φίλος μου είπε: Θα ρθεις μαζί μου; Και το ναι βγήκε αβίαστα...
Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν οι άνθρωποι...
Η ευγένεια τους... Κατί που εδώ μου λείπει πολύ...

Roadartist είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ στην αγένεια... δεν το συζητώ.. Δεν ξέρω τι έχει γίνει και τελευταία τείνει να εξαφανιστεί κάθε ίχνος ευγένειας. Παντού το βλέπεις.. στο δρόμο, σε υπηρεσίες..το είχανε στο δημόσιο, τώρα το βλέπεις και σε εξυπηρέτηση π.χ. εταιρειών ιδιωτικού τομέα, ή σε καφετέριες!! Δεν ξέρω και εμένα με ενοχλεί πολύ αυτό. Ίσως δείχνει μια κρυφή δυσαρέσκεια...απο τη ζωή τους.. Δεν ξερω.
Μπράβο πάντα τέτοια ταξίδια.. και πάντα τέτοιοι φίλοι :)